Finanční manažer

Máte prokazatelné zkušenosti s vedením finančního účetnictví, včetně zodpovědnosti za účetní závěrky, dodržování legislativy a nastavování metodik? Jste komunikativní, energický člověk, který dokáže samostatně řešit problémy a vnímá je jako výzvu k dokonalosti? Pojďte posílit naše řady, právě hledáme do našeho týmu Auto Eder a.s. Karlovy Vary, Finančního manažera.

Hledáme zkušeného Finančního manažera, který bude klíčovým zaměstnancem a bude podporovat finanční procesy, plánování a analýzy v naší společnost

Pojďte být důležitou součástí rodinné firmy, která byla založena v roce 2009 a poskytuje inovativní a udržitelná řešení v oblasti prodeje a servisu vozidel a výroby přestaveb. Svým zákazníkům přináší hodnotu a pomáhá k rozvoji a prosperitě regionu.

Pracovní nabídka

Co Vás čeká

  • Pravidelný controlling obchodních aktivit.
  • Příprava a zpracování finančních reportů pro TOP management.
  • Realizace měsíčních, kvartálních a ročních závěrek (dohady, rezervy – tvorba / kontrola) jejich validace.
  • Interpretace dat, prognózy rizik a příležitostí, obchodního rozhodování a transakcí, sledování nákladovosti.
  • Tvorba reportů – slučování různých zdrojů dat do jednoho celku (znalost kontingenční tabulky, makra, power query).
  • Roční plánování, krátkodobé, středně a dlouhodobé cíle a KPI.
  • Podpora obchodní činnosti divize při sledování a analýze ziskovosti.
  • Odborná doporučení pro business po finanční stránce.
  • Řízení cashflow společnosti – krátkodobé i dlouhodobé plánování finančních toků.
  • Investiční plánován.
  • Komunikace s bankami, leasingovými společnostmi a pojišťovnami.
  • Spolupráce s daňovým poradcem.
  • Tvorba rozpočtů a kontrola nákladů.
  • Tvorba a realizace návrhů nových metod a kontrolních mechanismů v oblasti controllingu a reportingu.
  • Kontrola čerpání finančních prostředků.

Co od Vás čekáme

  • Zkušenosti na podobné pozici minimálně 3 roky a prokazatelnou zkušenost na podobné pozici (praxe 3 roky na obdobné pozici (business controller, financial analyst, financial controller).
  • Ukončené VŠ vzdělání (ekonomického zaměření).
  • Znalost zákonů a předpisů z oblasti účetnictví a daňové legislativy.
  • Pokročilá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Excel – především kontingenční tabulky, makra, power queries).
  • Zkušenosti s vedením menšího týmu.
  • Přesnost, zodpovědnost a pečlivost.
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně.
  • Komunikativnost a schopnost si věci skvěle zorganizovat včetně stanovení priorit, termínů.
  • Aktivní přístup k řešení problémů a ochota učit se novým věcem.
  • Silné analytické myšlení: Schopnost pracovat s daty, analyzovat je a navrhovat vylepšení.
  • Kreativitu, proaktivitu a schopnost pracovat samostatně: Hledáme někoho, kdo přináší nové nápady a neváhá je realizovat.
  • Rychlé reagování na změny a schopnost přizpůsobit se dané situaci.
  • Spolehlivost, koncepčnost a inovativní myšlení.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Možnost kariérního růstu.
  • Atraktivní mzdové ohodnocení.
  • Příjemný a přátelský kolektiv.
  • Budete pro nás důležitý člen, na kterého se můžeme spolehnout a vy zase na nás.
  • Týmovou spolupráci, jsme česká firma a rádi si navzájem sdílíme zkušenosti.
  • Prostor pro vlastní iniciativu – budeme vám naslouchat, když je potřeba něco řešit.
  • Podpora proaktivního přístupu – oceňujeme nové nápady a chuť pouštět se do nových věcí.
  • Možnost podílet se na zajímavých projektech napříč firmou.
  • Pestrou práci, při které se nebudete nudit.
  • Jsme tolerantní, pravidla respektujeme, ale zbytečně netvoříme.

Benefity

  • Mobilní telefon
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Firemní akce
  • Pracovní oblečení
  • Notebook
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Kontaktuje nás!
Ing. Lenka Vlasatá
Asistentka vedení společnosti, HR

Nenašli jste, co hledáte? Potřebujete poradit? Neváhejte se na nás obrátit.

Kontaktujte nás