Máte prokazatelné zkušenosti s vedením finančního účetnictví, včetně zodpovědnosti za účetní závěrky, dodržování legislativy a nastavování metodik? Jste komunikativní, energický člověk, který dokáže samostatně řešit problémy a vnímá je jako výzvu k dokonalosti? Pojďte posílit naše řady, právě hledáme do našeho týmu Auto Eder a.s. Karlovy Vary, Finančního manažera.
Hledáme zkušeného Finančního manažera, který bude klíčovým zaměstnancem a bude podporovat finanční procesy, plánování a analýzy v naší společnost
Pojďte být důležitou součástí rodinné firmy, která byla založena v roce 2009 a poskytuje inovativní a udržitelná řešení v oblasti prodeje a servisu vozidel a výroby přestaveb. Svým zákazníkům přináší hodnotu a pomáhá k rozvoji a prosperitě regionu.
Pracovní nabídka
Co Vás čeká
- Pravidelný controlling obchodních aktivit.
- Příprava a zpracování finančních reportů pro TOP management.
- Realizace měsíčních, kvartálních a ročních závěrek (dohady, rezervy – tvorba / kontrola) jejich validace.
- Interpretace dat, prognózy rizik a příležitostí, obchodního rozhodování a transakcí, sledování nákladovosti.
- Tvorba reportů – slučování různých zdrojů dat do jednoho celku (znalost kontingenční tabulky, makra, power query).
- Roční plánování, krátkodobé, středně a dlouhodobé cíle a KPI.
- Podpora obchodní činnosti divize při sledování a analýze ziskovosti.
- Odborná doporučení pro business po finanční stránce.
- Řízení cashflow společnosti – krátkodobé i dlouhodobé plánování finančních toků.
- Investiční plánován.
- Komunikace s bankami, leasingovými společnostmi a pojišťovnami.
- Spolupráce s daňovým poradcem.
- Tvorba rozpočtů a kontrola nákladů.
- Tvorba a realizace návrhů nových metod a kontrolních mechanismů v oblasti controllingu a reportingu.
- Kontrola čerpání finančních prostředků.
Co od Vás čekáme
- Zkušenosti na podobné pozici minimálně 3 roky a prokazatelnou zkušenost na podobné pozici (praxe 3 roky na obdobné pozici (business controller, financial analyst, financial controller).
- Ukončené VŠ vzdělání (ekonomického zaměření).
- Znalost zákonů a předpisů z oblasti účetnictví a daňové legislativy.
- Pokročilá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Excel – především kontingenční tabulky, makra, power queries).
- Zkušenosti s vedením menšího týmu.
- Přesnost, zodpovědnost a pečlivost.
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně.
- Komunikativnost a schopnost si věci skvěle zorganizovat včetně stanovení priorit, termínů.
- Aktivní přístup k řešení problémů a ochota učit se novým věcem.
- Silné analytické myšlení: Schopnost pracovat s daty, analyzovat je a navrhovat vylepšení.
- Kreativitu, proaktivitu a schopnost pracovat samostatně: Hledáme někoho, kdo přináší nové nápady a neváhá je realizovat.
- Rychlé reagování na změny a schopnost přizpůsobit se dané situaci.
- Spolehlivost, koncepčnost a inovativní myšlení.
Co Vám můžeme nabídnout
- Možnost kariérního růstu.
- Atraktivní mzdové ohodnocení.
- Příjemný a přátelský kolektiv.
- Budete pro nás důležitý člen, na kterého se můžeme spolehnout a vy zase na nás.
- Týmovou spolupráci, jsme česká firma a rádi si navzájem sdílíme zkušenosti.
- Prostor pro vlastní iniciativu – budeme vám naslouchat, když je potřeba něco řešit.
- Podpora proaktivního přístupu – oceňujeme nové nápady a chuť pouštět se do nových věcí.
- Možnost podílet se na zajímavých projektech napříč firmou.
- Pestrou práci, při které se nebudete nudit.
- Jsme tolerantní, pravidla respektujeme, ale zbytečně netvoříme.
Benefity
- Mobilní telefon
- Vzdělávací kurzy, školení
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Firemní akce
- Pracovní oblečení
- Notebook